levennalelylaan.reismee.nl

Azie bedankt!

Iedereen die weleens in Azie geweest is zal bekend zijn met het fenomeen van de fotoverzoekjes: volledig onbekende mensen die op willekeurige plekken met je op de foto willen. Veel pubers, maar ook ouderen, vaders met peuters en hele families komen tijdens onze reis naar ons toe met de vraag of ze een foto van ons mogen maken, en dan graag met zichzelf er bij. Omdat ze nog nooit iemand uit Nederland ontmoet hebben, omdat Vicencio 1 meter 87 is, omdat uit onze aanwezigheid blijkt dat ze niet zomaar ergens op dagtripje zijn, omdat ze hun Facebook vriendengroep willen uitbreiden, maar vaak ook gewoon omdat het kan. Alhoewel we er wel aan wennen, blijft het vermakelijk als we ergens in Indonesie lopen en er twee jongens van een jaar of 17 van hun scooter stappen zodra ze ons zien. Of ze met Vicencio op de foto mogen. Uiteraard mogen mensen altijd met ons op de foto, en soms is de gelegenheid of het gezelschap zo leuk dat we er zelf ook maar eentje schieten. Als dank aan al die lieve mensen in Azie: hierbij onze leukste fotos met fans.

Wij zijn weer thuis, maar het leven na Lelylaan gaat door. Aanstaande vrijdag vertrekken we voor een nieuw avontuur naar Londen. De afgelopen zes maanden waren een hoogtepunt in ons leven, en daar vertellen we graag verder over op deze site. Dus voor onze fotos en avonturen op Negros, in Indonesie en in Nepal: wordt vervolgd!